moqi3aks
moqi3aks

moqi3aks

تحقیق باروری زیتون


تحقیق باروری زیتون

پرورش زیتون نیاز های گرده افشانی زیتون شرایط ورسیدن میوه

دانلود تحقیق باروری زیتون

پرورش زیتون
نیاز های گرده افشانی زیتون
شرایط ورسیدن میوه
دسته بندی کشاورزی و زراعت
فرمت فایل docx
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

گرده افشانی زیتون غالباً توسط باد صورت می‌گیرد. بنابراین وجود آب و هوای مناسب و مساعد عاملی مهم و تعیین کننده در گرده افشانی و تشکیل میوه به شمار می‌رود. در فصل گلدهی ‌بارندگی سبب شکسته شدن گرده و کاهش تلقیح و در نتیجه پوک ماندن مغز میوه می‌گردد. حال آن‌که درجه حرارت بالا به ویژه اگر همراه با باد گرم  باشد به تشکیل میوه‌های جوان کمک می‌کند.

دانلود تحقیق باروری زیتون

پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی


پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی، در قالب pptx و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، بازاریابی مستقیم، ابزارهای مختلف بازاریابی مستقیم، بازاریابی پست مستقیم، عوامل تصمیم گیری برای اجرای موفقیت آمیز برنامه های بازارایابی پست مستقیم، بازاریابی تلفنی، مسائل اخلاقی

دانلود پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی

پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی
پاورپوینت بازاریابی مستقیم و تعاملی
 پاورپوینت بازاریابی دهان به دهان 
پاورپوینت فروش شخصی
تحقیق بازاریابی مستقیم و تعاملی
بازاریابی تلفنی 
مسائل اخلاقی در بازاریابی مستقیم 
بازاریابی تعاملی 
بازاریابی از طریق تلفن همراه 
بازاریابی دهان به دهان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی، در قالب pptx و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

بازاریابی مستقیم

ابزارهای مختلف بازاریابی مستقیم

بازاریابی پست مستقیم

عوامل تصمیم گیری برای اجرای موفقیت آمیز برنامه های بازارایابی پست مستقیم

بازاریابی تلفنی

مسائل اخلاقی در بازاریابی مستقیم

بازاریابی تعاملی

مزایای بازاریابی تعاملی

معایب بازاریابی تعاملی

نامه های الکترونیکی

بازاریابی از طریق تلفن همراه

بخش بندی کاربران فناوری های جدید

بازاریابی دهان به دهان

نقش رسانه های اجتماعی در گسترش تبلیغات دهان به دهان

بازاریابی همهمه ای و ویروسی

رهبران عقیده

اندازه گیری اثربخش بازاریابی دهان به دهان

طراحی نیروی فروش

شش نقش نماینده فروش

اهداف و استراتژی های نیروی فروش

ساختار نیروی فروش

مدیریت مشتریان عمده

اندازه نیروی فروش

مدیریت نیروی فروش

اصول فروش شخصی

گامهای اساسی در فرایند فروش موثر

بازاریابی رابطه مند

 

قسمتی از متن:

امروزه ارتباطات بازاریابی به یک گفتگوی شخصی دوطرفه بین شرکت و مشتری تبدیل شده است. شرکت ها علاوه بر پرسش « چگونه می توانیم به مشتریان هدف دسترسی پیدا کنیم؟» باید به پرسش های دیگری نیز پاسخ دهند:

مشتریان چگونه می توانند به ما دسترسی پیدا کنند؟

مشتریان چگونه می توانند با یکدیگر رابطه داشته باشند؟

پیشرفت های فناوری از قبیل دورنگار، تلفن های همراه و ابزارهای ارتباطی بیسیم امکان رابطه نزدیک شرکت با مشتریان و مشتریان با یکدیگر را فراهم کرده اند.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی" می باشد که در حجم 35 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس- سمینار) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی رعایت شده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.

دانلود پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی